Top of the morning to ya.

Lördag morgon.
Det är fina grejer det. Jag gillar morgnar faktiskt. Vardag som helg. Har alltid gillat att gå upp tidigt och liksom se allt vakna.
Ja, inte nu för tiden, nu sover man så länge man får och ändå får man gå upp tidigt. Logiskt.

I det huset jag är uppväxt i, där bodde vi nära vattnet och på sommarlovet gick jag ibland ner och satte mig på en brygga och kollade när allt vaknade. Jorå, man har med andra ord alltid varit lite konstig. Sol och vatten e en grym kombo en tidig morgon. Det vet ni ju allihop.

Igår hade vi lite rokad på jobbet. Nytt team, nya mål och en alldeles egen mentor. Det kommer att bli grymt. Det var bara det att jag hade själv utnämnt min mentor innan nån annan visste det, för hon e grym. Kommer bergis bara att ta tio år innan jag är som hon. Då är jag ju bara 42, hallå.
(Skriket)
Om man vill, så kan man bli bäst på vad man vill. Gäller bara att bestämma sig. Jag trodde aldrig att jag skulle jobba med det jag gör nu. Aaaaldrig.
Nu gör jag det och jag har bestämt mig för att fortsätta med det ett tag.

Idag ska jag ringa en kompis som jag är värdelös på att ringa. Träffade henne på Coop igår. Nu skare bli fika me ungar och hundar. Vi bor liksom typ 5 min ifrån varann. För nära tydligen.

Ikväll är det melodifestivalen och alla som känner mig vet ju vilken meganörd jag är på det. Sucker typ. Men det står jag för.

Puss på er. Se till att ni får en grym dag!

Lyssna på Free fallin med John Mayer. Oj oj oj.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Liiite konstig?



John Mayer e grym förresten. Lyssna på The emotions - Best of my love, äkta lördagslåt!



Ha en skön dag! Kram

2010-02-06 @ 13:28:28
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Fia

jag lyssnar alltid på john mayer, på riktigt.

2010-02-09 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0