vettu.

Middag blev lasagne utan sallad, utan bröd och utan tomater. Jag som alltid vill ha tomater liksom.

Ja, ni förstår hur mycket som hänt idag.

Jobbat, vilket var roligt. Jag skrattar alltid så jädrans mycket på jobbet. DET är bra.
Tricket är att inte ens snudda vid tanken att det är tråkigt eller jobbigt att jobba.

Nu är det familjen Annorlunda.
Förstår ni att de har typ tio barn? Det måste ju va en störning eller nåt.
Eller så är det så att efter typ fem stycken som ploppar de bara ut. Man bara känner sig lite plufsig en tid och så står man och lagar mat å så ploppar det ut en unge.
-Älskling, en till, grattis till oss!
-Va roligt, verkligen.

Jag blajar så mycket. Kan jag skriva om nåt vettigt nån gång?

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Helt ärligt. Familjen annorlunda måste ju vara världens bästa preventivmedel! :-)

2010-02-08 @ 22:49:00
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, förutom du. Glömde skriva det.. kan du förlåta mig tro?

2010-02-09 @ 18:39:20
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0