Bånge är ett fult ord.

Jag äter kakor och ska lägga mig å läsa strax.. Ont i kroppen och öronen(?).
Voltaren kanske kan funka för det gååår inte att va sjuk nu. Det är faktiskt omöjligt.
Penicillin får man ju inte ta, för då kommer nån anonym en å ba hoppar på en om resistens liksom. Det pallar man junte.

Jag läser en bok nu som heter nåt i stil med; Lär dig läsa tankar. Ja, den kanske heter precis så.
Låter flummo men läs den asså, det e coolt som fan. Och ja, jag kommer att ta er snart. Kommer att veta precis hur ni tänker. Åtminstone varför ni gör som ni gör. Typ.

Idag fick jag handla och GÅ hem genom skogen i kylan, fatta jobbigt. Tvättmedel köpte jag oxå mitt dumhuvud. För det är inget tungt nämligen. Det är lätt att bära.

Blåbärsthé (Ja, sis, jag va tvungen att prova and I love it)  nu och sen sängen för flumboken.
Tjingelingplingsingdingdong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0