Chill

Skön dag.
Sköna söndag!
(Vänta 80-talet ringer och vill ha tillbaks sitt program!)

Inte mycket gjort idag inte. Finbesök med lunch, skvaller och skitsnack, aldrig fel.
Hennes småkorvar va me oxå, så fina!

Annars då? Målat, tvättat, diskat och lagat mat... Kul kul.

Kul är ett ord som jag alltid skriver fel på sms.. Det blir alltid det där fula ni vet, utan L men med K ist. Av nån anledning så blir det så passande oxå...
Hoppas du får kuk!
Hade du kuk igår? (Som att nån helt plötsligt hade det ist för nåt annat liksom?)

En fundering bara. Omogen, jag vet.

Nu ska jag ta itu med typ världens kaxigaste barn här bredvid mig... Jisses.


Kommentarer
Postat av: Fia

Undrar just vart hon har fått det ifrån ;)

2010-02-01 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0