Ett skepp med neggoenergi kommer lastat.

Sover dåligt och det är inte bra. Vaknar typ hela tiden på nätterna och mår nu som en bajskorv.
Neggo och sur på den sk andra hälften som inte är det utan bara är ett ego.

Sur? Jag?
Som fan.
Bitter oxå för den delen.
Igår var jag med min stackars mamma hela dagen på sjukhuset och det tar på energin mina vänner. Att se henne utlämnad och maktlös.
När jag kom hem igår efter att ha suttit på ett tåg i över en timme och frusit...då var det städat och fint och maten på bordet med tända ljus...Nej, det var det ju inte alls. Det var ostädat, fult och fanns bara gammal mat kvar i all disk som stod framme.
DET ville jag inte möta efter 10 jobbiga timmar. Men det fick jag.
Svårt att se det positiva i det på nåt vis.

Jag checkar ut som den sur***** jag är.


Kommentarer
Postat av: Fia

Det är därför jag tycker det är bra med kollektiv. Kvinnorna kan ta hjälp av varandra när männen är skräp. Du, Molly och jag kan bo ihop så kan latmaskarna bo tillsammans.

2010-01-09 @ 17:00:55
Postat av: Anna

Du e fin du. Det värsta är att det skulle alla vinna på.

2010-01-09 @ 17:31:03
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Nettan

min vän, jag bokade biljetterna till Bali idag , vi åker om en vecka. All inkl. 2 veckor. Med uppvärmd pool, 5-stjärnigt hotell. Dygnet runt service, spa med ursnygga killar som massörer. Utsikt mot vattnet från vår stora altan...och baren väntar på oss!! så skynda dig packa ! kram din resevän"

2010-01-09 @ 17:34:04
Postat av: Therese

Kram på dig!

2010-01-09 @ 20:04:36
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Madelene

Fan också... Saknar dig! Du ringde inte, o det förstår jag. Du får ringa när du vill.. jag är din för alltid din gamla sill.

2010-01-09 @ 21:45:16
Postat av: Jag

Ni e för söta ni...:-)

Nettan, jag står på Arlanda å väntar!

2010-01-10 @ 10:58:52
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Man får vara sur och bittertant en sån dag...hojta till om jag kan göra något.

2010-01-11 @ 10:45:07
Postat av: Nettan

Ja men vad fint , då ses vi på söndag 07.10.

Champagne i baren på arlanda!!

Kram

2010-01-11 @ 11:43:47
Postat av: Jag

Åsa, du e fan bra du, å snart får jag träffa dig igen!

Champagne, Nettan, halv åtta på morgonen, det e grejer det!

2010-01-11 @ 18:50:55
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0