Hejsan hoppsan fallerallera.

Jag är inte glad asså, fattar inte va fan det e. Antingen är det PMS:en från helvetet eller så e jag tokgravid.
Hoppas på det förstnämnda eftersom jag varken vill flytta eller gå omkring å va rädd för missfall.

Idag var det ingen utelek alls. Vi har bakat, ritat, rensat och kollat film...En mysdag kan man säga. Med raggsockor på.

Fick ett spel i tvättstugan nyss. Nån idiot har tvättat typ täcke eller kläder till nåt djur..antingen katt eller hund. Genomtänkt och smart, måste jag säga. Har skrivit en arg lapp, som den äkta förortsmorsa jag är.
Skrev ett tack till det genomtänkta beslutet att tvätta djurprylar i allmänt tvättrum. Undertecknade med häxan surtant på 2:an.
Ni fattar ju hur kul jag e att umgås med just nu. Jag förstår att sambon knappt pratar med mig och när han går förbi så säger han bara "Du är fin" eller "Mitt hjärta". Ganska okej snubbe ändå.


Sån jälla fin liten korv det här...:-)


Okej, jag e inte stolt. Men fläbbig.


Japp, dem e på.

Hej då, imorgon är en annan dag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att morgondagen blir bättre.Här lider jag själv av insomnina.Har legat från 22,00 till nu, 23.00.Skit alltså.Lika bra att gå upp liksom.

Ta hand om dig och så hörs vi:-)

2010-01-06 @ 23:02:07
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Nina (Gift med ett lammkött:))

Hittade hit från Maggotens blogg.



Hahaha, känner sååå igen mig i det du skriver. Jag har oxå PMS:en från helvetet, månad efter månad. Man får nog vara glad att man har en karl kvar...fröken röd kom till mig igår. Så du kan ju bara ana hur veckan sett ut... GRRRRRRR! Såg att du skrev att du var rädd för missfall, har du haft det nyligen eller? Frågar mest för att jag hade 3 missfall innan jag fick min tredje pojke med min nuvarande man. INTE KUL nånstans så jag vet vad du gått igenom i så fall!



Kämpa på tjejen... det blir bättre när fanskapet (mensen) kommer sen! :)

2010-01-07 @ 19:09:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Carina

Klart han är okej, han kan ju både diska och dammsuga! ;) En liten tröst kanske är att vi är många som blir glada av dig, även om du inte är på ditt gladaste humör (vilket jag iofs inte har märkt)? Puss o hoppas du blir gladare snart lilla du.

2010-01-07 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0