Java.

Fick skjuts till jobbet idag så jag fick sova en halvtimme längre. Synd att jag blev väckt redan kl 5 dårå.
Jag är lite sur och vresig idag känner jag. Kan inte alla bara fatta det och va extra snälla just idag då?
Nähä, inte det nej.

Kan jag få en kram åtminstone?
Kan det från vem som helst idag faktiskt. Eller nä, inte vem som helst förresten. Inte från han på bussen igår som såg sjuk ut. Inte han, men nästan alla andra.

Har precis ätit lunch så snart e jag väl glad igen.
Gissa vad jag ska hämta nu?
Kaffesåklart. Tredje koppen gillt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kraaaaam!!! Bättre? :)

2010-01-26 @ 15:49:42
Postat av: Mathilda

inte han från busse igår, HA HA! Dåre.



KRAM.

2010-01-26 @ 17:14:17
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0