Kom igen!

Jag äääär inte tjugo längre. Är ju för fan inte ens 25.
Men nu har jag haft en baksmälla som slog ut hela lördagen och ni behöver inte tjata mer på mig om det.
Jag kommer förmodligen att göra om det iaf.

Lägger in några bilder. De få som blev bra och som jag kan lägga ut utan att be om lov eller skämmas;


Nähä, det fanns inga.

En kul kväll var det iaf. Lite galen och lite för sen. Som vanligt!
Jacob Öqvist, ni vet han från The voice, han var där och ståuppade, vilket var jäkligt roligt asså. Jag skrattade så tårarna rann, och då vet ni ju hur svår jag e.
Att få att skratta alltså. Inget annat.

Sen blev det Bonpan tydligen. Dans, dricka och dumhuven. De tre D:na.

Nu KAFFE. Alltså, då menar jag verkligen KAFFE.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.Du är sköön.Lovar inget, som alla andra bakfyllledrunks brukar göra sedan står dom där några helger efter iallefall.

Skönt att höra att du mår bättre nu iallefall.



Fred.

Kram

2010-01-24 @ 12:47:41
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Låter som en vanlig kväll! Bra jobbat.

2010-01-24 @ 14:59:02
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0