Sånna joppa para.

Just nu är det lite problems med datorerna här. Det va en välbehövlig paus. Tack för det du lilla hamster som gått och dött i ditt hjul.
God hjul.

Jag har inte varit hemma en enda kväll den här veckan. Tack kära sambo för att du gör allt utan att klaga ett uns. Du är fin och bra och nu ska jag sluta va så snäll eftersom du blir så jäkla kaxig då.

Har bara ätit godis en enda dag på två veckor och idag kom jag i mina jeans igen. Two fucking weeks liksom. Galet och bra eftersom jag inte har råd med nya favvojeans nu. Krediiiiten, jag kooommeeeeer!

Nu ska jag dricka the och sluta stirra i skärmen eftersom det känns som att jag gjort det nog för hela veckan. Puss på er och tack för att det är så många som läser just nu, det är skitkul tycker jag.

Fan va jag e snäll då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0