Grannfejden.

Helt sjukt, lillkorven och sambon sover fortfarande! Checka klockan liksom. Ninefourtyfour god dammit.
Jag dricker kaffe och sitter i solen på ballen. Asnice.

En kul grej; Vi har en port som liksom tillhör vår våning här på gräddhyllan, som vi alltid brukar ställa upp eftersom det luktar hund i trappen. Då är det en av grannarna som alltid ska pilla på en liten splint(jamen en liten grej rå) på dörren så att den inte går att ställa upp. Det är så irri att man alltid måste trycka in den där prylen för att dörren ska ställas upp.
Sambon är ju liksom lite hetsig ibland, så han tog en dag sitt superduperstarkajobblim och limmade fast, och jag citerar; splintjäveln.
Nu är det så förbannat jäkla skitkul att vi såg den gubben stå å pilla och greja med den där prylen för att trycka tillbaka den. Det kommer aldrig att gå kan jag säga.
DET är humor.
(jag fnissar när jag skriver det)


Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Fru Westling

Ni kan ju aldrig ha tråkigt! :-))

2010-07-11 @ 21:21:21
Postat av: jag

Framför allt skrattar vi ÅT varandra. :-)

2010-07-12 @ 11:05:48
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Och jag garvar på mig.Och jag ser det inte ens och jag vete fan vem gubben är?Klockren kontring :-)

Må gott och må sprintjäveln aldrig släppa.Amen.

Kramar

2010-07-12 @ 20:53:15
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen
Postat av: svägerskan

hahaha! wonderbahr!

2010-08-25 @ 11:00:55
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0