Vac.

Jag skulle ba säga att jag har semester så jag kommer inte att skriva så mkt här då.
Nej just det, det gör jag ju inte ändå.

Sol och sommar asså. Bäst.
Min dotter har bruna sommarben fulla med blåmärken, skrapsår och myggbett. DET är underbart och ett riktigt sommartecken.
Mina ben är lika vita som bakgrunden på ett outlookmail. Med en touch av bus. Gula alltså.
Det är oxå en färg iofs.
Jag har fått färg.

Idag blir det baksidan med grannarna. En barnpool ska fyllas med iskallt vatten i skuggan. Sen skära upp en melon och lägga bitarna i frysen. Efter det vara i skuggan resten av dagen. kl fyra får man korka upp en mousserande va?


PUSS

Kommentarer
Postat av: Fia

tror det går bra redan vid tre. kram

2010-07-03 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0