Here I am.

Fick banning idag. Jag e här nu.

Mkt att göra och jag behöver en paus. Eller semester kanske man kan kalla det oxå.

Normala kollegor jag har kommer jag på nu...
En har pausgympa med knäböj varje dag. En annan gråter till U2 på radion. En tredje hjälper mig att skälla ut receptionisten för att hon e för snygg. En fjärde sjunger falsett för att allt sket sig. En femte låtsaskräks varje gång hon e törstig. En sjätte har Anna bergendahls låt som alarm på mobilen.

Tillsammans dansar vi riverdance när det känns tungt.

Inge konstigt alls.

Puss så länge, imorrn ska jag göra nåt som jag inte berättat för den det berör.
(Inte ligga med någon, nej. Nåt mkt roligare)


Kommentarer
Postat av: Carina S

UNDERBART att du är tillbaka! :) Hon i repan ÄR för snygg. När jag gick förbi henne en stund senare och sa "kom ihåg, det blir ingen fest för dig" så såg hon helt förfärad ut innan hon plötsligt förstod vad jag menade och sken upp. Stackarn. Men det är ju lika bra att vi visar vart skåpet ska stå redan från början. Tycker jag.



Jag stod o pratade med Monika idag vid hennes plats. När jag tittade bort mot din plats såg jag att dina kollegor stod och gjorde något konstigt. Såg ut som knäböj, och så gjorde de något konstigt med armarna...? En stund senare kom du skuttande mot bossens rum och sedan struttade du tillbaka till din plats. Jag tror att jag måste börja jobba med lön. ;) Puss o godnatt!

2010-06-17 @ 22:28:58
Postat av: Svägerskhaan

HAHAHA! Du anar inte hur mycket jag skrattade när jag läste det här inlägget. När kan jag börja?

2010-06-30 @ 09:16:03
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0