Hönan Agda liksom.

KOmmer inte ihåg när jag va sjuk sist(exkl bakis) så jag ska tycka lite synd om mig själv nu.

Idag har jag fanimej kämpat mig igenom dagen med alvedon, ipren och flimmer framför ögonen. Så sjukt trött i kroppen så ni hajar inte. Typ asjobbigt att gå till skrivaren. För att inte tala om att sitta och försöka lära mig ett helt nytt system. Tur att man har kollegor som e typ skitbra.
Inge mjäk eller fjoll, bara en klapp i ryggen och den där förståelsen ni vet. "Prata inte för mkt med mig idag och kräv för faaan inte att jag ska va trevlig".
Kalasbra.

Nej, nu ska jag ta min ringareninotredamehållning och lägga mig i soffan och kolla Madicken.



Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hej, jag läser din blogg varje dag men kommenterar inte alltid, jag ska bli bättre på det. Tummis.

2010-03-10 @ 13:19:14
Postat av: Jag

Hahaha, tummis. jättekul!



pusshej

2010-03-10 @ 14:50:16
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0