I-landsproblem igen.

Jag kan inte skriva för jag har tappat rösten.
Nä, det stämmer ju inte riktigt, men jag fick iaf fram att jag inte kan prata och att jag låter skitsexig.

KOnstigt det där. När jag blir förkyld så blir jag alltid det bara i halsen. Inge snor, bara hals. Bra iofs, men inte inför en kväll med mellofinal... Kommer ju att sjunga ändå men kul för kunderna på måndag liksom.

Hallå, Hallååååå, e re nån där?

Lillkorven har varit hemma från dagis. Hon har inte velat äta nån mat och haft ont i magen. Först tänkte jag att magsjukan hittat oss, men det va inte så.. Men hon är pigg och glad iaf. Hennes ena storasyster kom igår oxå så allt är kalas helt enkelt. Snacka om att hon tycker att mellansyrran är det bästa ever... Fina e va dem e.

Ikväll blir det schlagerkalas. Vi ska betta etta, tvåa och trea i finalen. Jag har inte bestämt mig än, men jag MÅSTE vinna. Fan, denna press hela tiden.
Nu känner jag mig stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0