Tävä.

Jorå, jag har varit vaken i en timme.

Men jag älskar SVT och barnkanalen. Jisses, de vet verkligen hur man tar hand om barn på morgonen. Tack som fan.
Jag känner dock att den lilla korvens tv-sinne(måste ju finnas ett sånt) är överstimulerat redan. Hon tittar på tv nån gång varje dag. Skäms lite över det faktiskt. Men ni som har barn, ni vet ju hur det ääär. Här har vi iaf bara en barnkanal och hon kollar ju bara på Madicken, Pippi och Ice age. De är ju rätt ofarliga. Väl!?
Hon kanske blir Tv-recensent åtminstone.
Ibland målar vi ju...och degar... och bygger koja....och ...ja, jag behöver höra att det inte är nån fara här fattar ni väl.

Nu ska jag svepa kaffet. Eller nä, jag ska njuta av det i soffan.
Framför teven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0