D-vitamin

Jag vaknade 6,30 och kände mig pigg. Vafan liksom. Men jag la mig 22,30 oxå, kan va det.
Skönt tycker jag.

Veckan har varit den sk Hell week på jobbet. Nu är den över och sen börjar det om igen om tre veckor. Härligt.

Idag ska jag åka och shoppa ensam. Har jag bestämt. En klänning och ett par skor vill jag ha. Kommer alltså inte att hitta det.

Mamma har varit på sjukhuset hela veckan, men kom hem igår. Hon va så glad att komma hem så att hon grät. Min fina mamma. Fy fan va hon kämpar ska ni veta.

Nu blir det lite bilder för det tycker jag är roligt. Jag.


Så här ser det ut hemma hos min bror och hans Kiwi. Konstigt att bara lämna en korvbit i fönstret liksom. Men men, whatever turns them on.



Kylen här om kvällen, gissa en gång vad jag tog.


Många såna här kvällar har det varit i veckan, behöver jag säga att det e lovely?


Min kollega. Hon är kvalitetsansvarig.
Tryggt.


Här har vi varit oxå, det ÄR ett kul namn.


Godast just nu.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Fia

jag absolut ÄLSKAR bilden på er kvalitetsansvarige. Klassisk! Nu ska jag titta på den igen.

2010-05-22 @ 17:24:09
Postat av: Fia igen

Klassisk!

2010-05-22 @ 17:24:50
Postat av: jag

Ha ha, du e rolig!

2010-05-23 @ 12:35:11
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha Bögs gård.



Ta hand om dig!

Kramar

2010-06-02 @ 10:45:14
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0