Helt jäkla ärligt.

Vaknade med ett leende och DET är fan ingen vanlig grej asså!
Trevliga kväll hos bror och hans kiwi igår. De e fina dem.

Sitter dock och funderar på världsliga saker. Kromprinsessans bröllop tex. Jag behöver väl inte säga mer än att det fortfarande finns tex barn i Sverige som mår dåligt, far illa eller helt enkelt inte har det bra. Nej, men då tar vi x antal miljoner och lägger på ett bröllop som förmodligen kommer bli pinsamt stort och överambitiöst. Ingen som helst logik i det tycker jag.
Trevligt med en kungafamilj kan det vara, absolut, jag är inte sån. Men att lägga så mycket pengar på nåt så onödigt. Fan asså. De kunde väl gift sig i Ockelbo eller nåt. Det hade de förmodligen inte haft nåt emot själva ens. Pengarna hade kunnat gå till diverse barnfonder och sånt som behövs.
För behövs gör inte det här bröllopet.

Behövs just nu gör kaffe. Av mig.

Sen ska jag jobba. Det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0