Puss

Vad dålig jag är på att skriva nurå.

Lördag igen och allt är som vanligt. Lillskrutt och jag äter mysfrulle och kollar film. Sambon sover.
Skönt för honom. Bittert för mig.

Igår köptes en ny bäddmadrass till mig som skulle va den bästa som fanns typ(lätt överdrivet) men idag när jag vaknade hade jag ont i ryggen. Hävdar att det är ovanan av en skön säng. Ska ge det minst två veckor.

FÖrra veckan var det jobb och shopping som gällde. Sambon jobbade borta och fick hotellfrulle varje morgon. Fatta skönt. Inge lämna, hämta eller laga mat. Men han jobbar iofs hårt oxå. Vem vet, han kanske behöver sova ut.

I onsdags hade vi sommarfest med jobbet. Finbåt i skärgården med trerätters och solnedgång. Fint skareva. Kollegor som bara är sååå bra. Jag vet inte om jag skulle vilja göra slut med dem nånsin.

Torsdag och igår var det planeringsdagar på dagis så då fick lillkorven vara hemma med mig.
Min mamma fyllde år i torsdags så då blev det bubbel och smörgåstårta. Mycket bra det. Hon va fin som vanligt.

Idag hade jag hoppats på att komma iväg och kolla sommarhuset och Västerås. Vi sa att vi skulle åka vid tio redan. Börjar bli lite tight nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0