Timotejallergi?

Vissa som har en blogg skriver typ aldrig. Det tycker jag e dåligt. Man har ju ett ansvar liksom.

Sol och en toppenhelg har det varit. Fick grilla med bror och hans fina kiwi i fredags, efter två tunga dagar utbildning. Fortbildning. Omskolning?

Jag ska plugga hela veckan så det blir inge kul läsning här alls. Jag kan ju dra nåt skämt eller så för det är jag ju iaf fortfarande bäst på.

En sak till som jag ska erkänna. Idag när jag ville bli pigg och glad så lyssnade jag på Timoteij. Jag vet, ni vill göra slut med mig och det förstår jag. Men det gååår inteee, för UU LÖÖÖÖV MEEE!


Kommentarer
Postat av: Carina D

Nä, det där är droppen. Nu är det slut! Vi kanske kan bli ihop imorgon igen. Kanske.

2010-05-03 @ 21:12:01
Postat av: Förortsfarsan

Va? va? va? vad menar du? Fattar absolut ingenting... ;-)

Skulle bara säga att jag är tebax igen efter ett lååååååååååångt uppehåll..

2010-05-05 @ 14:25:06
URL: http://forortsfarsan.blogg.se/
Postat av: Fia

Fuck you!

2010-05-06 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0