101010

Sällan e ju bättre än aldrig. Om man säger så.

Vaknade tjugo över åtta idag vilket räknas som sovmorgon. Nice. Jag sover sjukt mycket nu för tiden.

Vecka 18 och UL på tisdag. Snart halvtid som är det jag siktat mot ett tag nu.
En mamma till ett barn på dagis har 5 veckor kvar tills hon ska föda. Hon har lika stor mage som jag. FATTA.
Sambon va snäll och sa att hon måste ju ha världens minsta bebis i magen. Då kändes det lite bättre.
Lite.
Jag fick höra att om man inte hade så mkt mycket magmuskler innan så får man lättare lite större mage. Jag hade alltså inga alls.
What so ever alltså.

Igår var vi ute i skogen, fy fan va härligt det är. Man blir ju lycklig av det.

Lite bilder på senaste tiden. Pusshej.


Smilfink.


Vägen till förskolan. Vajert.


Undrar vart smilfinken kom ifrån.


A tututu le colööör.





Kommentarer
Postat av: Carina S

Vilka härliga foton, och ni är så fina! Puss på're!

2010-10-10 @ 23:07:59
Postat av: Mathilda

Din kula e ju hur fin som helst :)

2010-10-11 @ 14:20:42
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Fia

du är så fin, var glad att du inte är gravid om överarmarna och i fejjan som jag.

2010-10-11 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0