60= +6

Jaha, är jag bortskämd eller bortskämd?

Frågade mamma och fina A om de hade lust att vara barnvakt idag för att vi tänkte ta en bio och middag, och båda jublar och säger att det vill de självklart!! Bara det är ju guld värt, att de vill ta hand om det finaste jag har och dessutom ser fram emot det.

Sen efter en stund ringer de tillbaka och säger att de bokat bord på ett italienskt (aj löv) ställe åt oss klockan sex som är betalt och klart.  Fatta va gulligt.

Igår gick det bra på mvc, hade sån tur att jag fick träffa en läkare på en gång som nästan tripplade min dos med illamåendetabletter. Jag har tagit en om dan och typ somnat direkt, nu ska jag ta två var sjätte timme.
Sov rääätt gott igår kväll asså.
Men det bästa av allt är att imorse var jag hungrig. För att inte ha varit det på en vecka så känns det underbart.

Ska även på ett extra UL på måndag. Jag är så nervig asså. Hoppas allt ser ut preciiis som det ska. Om man dessutom ser om det är en tjej eller kille så vore det ju ett plus.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, din ömma moder och A är så underbara människor:) Jag förstår att du är glad:) Ha en underbar kväll! kram från Marita

2010-09-18 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0