Inläggning.

Jag tycker det är trist med trista inlägg hela tiden, därför har jag inte skrivit så ofta.
Jag är trött. Trött ända in i själen.
Energin va tillbaka ett tag men sen blev det en dipp igen kan man ju lugnt säga. Orkar ingenting och inte ens det.
Försöker äta ordentligt och sova mycket för att jag ska bli pigg, men inget hjälper just nu.
Somnar kl 21 numera. Med lampan tänd och boken i fejset. Crazy.

I helgen ska jag se om min kära mamma kan ta lillkorven så att jag och sambon hinner äta en bit mat och prata lite innan jag somnar. Kanske en bio? 15-bion typ.

Imorrn ska jag till mvc för att ta lite prover. Ska be dem klämma lite på magen för jag tycker den blivit mindre och känner inte nåt därinne liksom.

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0