Early bird.

Godmorgon. Sitter med lilla C i famnen och har precis gett upp försöken att sova. Gör inget speciellt på dagarna, bara njuter av vädret med långpromenader och kaffe i solen. Stackars mig. Men jag är värd det faktiskt. När jag var hemma med lillskruttan så var jag ju stressad hela tiden. Galet stressad. Bokade upp alla dagar med babysim, babyrytmik, öppna förskolan, mammagrupp plus att jag hade ett spotless hem... Mådde inge bra då va. Därför tar jag det så jäkla easy nu som jag bara kan. Sova, promenera och fika, det är vad jag tänker ägna mig åt. Längtar till semestern oxå. Vi ska till Cypern två veckor. Chaaaaaarter med familjen. Svennebananer som vi är. Men hey, fatta skönt att allt finns under samma område. Boende, mat, bamseklubb, simskola, vuxenpool, barnpool ( med tak som skydd mot solen), obegränsat med glass, bar, hotellets egna strand, egen terass till lägenheten( när barnen somnat) och allt är redan betalt... Kan ju inte bli bättre tror jag. Vi är ju inte stenrika så vi har fått spara big time, men så värt det. Vi köper ny bil efter resan istället. Ha ha ha. Fan, nu vill jag verkligen ha kaffe. Tänker dock inte väcka hela familjen bara för det. Idag ska vi handla för helgen. Åker ut på landet imorrn till fröken M med familj. Kommer iofs aldrig att vilja åka hem men på lördagen ska vi på påskmiddag hos sambons faster och på söndagen äntligen få träffa brorsan och lilla fina familjen. Får vila nästa vecka typ. Nu vaknade lillskruttan. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0