Feeling good.

Jo tack, det går bra. Äter inget socker och inga snabba kolhydrater. Inte Lchf, men ungefär som diabeteskost. Mycket fibrer, grovt bröd och bönor istället för pasta, potatis, ris och bröd. Blir jag hungrig eller sugen på nåt mellan målen så blir det nötter, turkisk yogurt eller mörk choklad. Det funkar sååå bra! Jag har haft det rätt jobbigt innan med att jag behöver äta typ varannan timme för att inte bli ett monster, men det här, det håller blodsockret i trim. Ett blodsockerfall på 13 dar. Fy fan va smutt. Skönt som fasen. Har nu även börjat med mag- och ryggövningar så smått. Plankan varje dag tex. Ökar på 5 sek varje dag... Är väl ganska rimligt. Grymt jobbig övning asså. På fredag åker jag båt med mamma. Äta gott, sova gott och få ha trevligt. Ska bli kul. En natt ifrån mina små. Lillskruttan klarar det, men min lillprins... Han kommer ju längta efter mig såklart. Mycket. Så mycket att han bergis sover hela natten. Nu ska jag ta ut kakan i ugnen som jag ska bjuda fina A på. Utan att äta själv. Men det är inte ens jobbigt faktiskt. Åå, jag e så bra jag... Jaaaa då. Som om ni inte redan visste det liksom. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0