Finaste

Jamen fredagen var ju båt med mamma. Vi hade jättemysigt. Sitta länge och äta och ta in gott vin och bara sitta, ja ni fattar. Har skrattat åt folk, kan man säga. Speciellt de från Karlstad. Köpte lite nytt smink oxå, vilket behövdes. På lördagen kom vi hem på eftermiddagen och då fick jag äntligen krama mina små... 24 timmar är länge! Brorsan, fina L och deras lillkorv kom över på kvällen och det är ju trevligt som vanligt. Igår tog vi kusiner och sysslingar ner till badet för grillning. Så skönt.. Blev röd av solen till och med. Jag som alltid blir tokbrun direkt annars. En heldag utomhus sätter ju sina spår så jag sov gott inatt. Idag kom fröken M på lunch. Hon va glad och välutbildad. Kurs med Kurt e alldrig fel. Nu sitter jag med en kopp te och beundrar lillprinsen. Fy faan va fin han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0