Kind of windy.

Jag fick fem timmar på raken inatt. Känner mig som en ny människa. Är åter igen kär i sambon. Typiskt oxå eftersom jag bokade av lunch med syrran för att få vila idag. Nu tog jag kaffet och satte mig ute med lillprinsen sovandes i vagnen. Snart ska det bli storm tydligen. Bra att det blir det eftersom jag åker båt imorrn. Perfekt. Nyss lämnade jag på dagis. Det stod en slambil utanför och luktade asgam. Då skriker lillskruttan BAJSBILEN rakt ut över hela området. Det tyckte jag va jätteroligt. Sen gjorde vi pruttljud resten av vägen. Nu ska jag ringa en vän.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha lugn o fin "amigo".



Du hade fan rätt. Det ÄR storm!

2011-04-07 @ 14:31:53
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0