Polsk allergi

Fy attans va snorig jag är. Näsan packad å huvet fullt. Två asmysiga dagar på landet och igår påskmiddag med sambons släkt. De är för härliga asså. Finns inget som e heligt där inte. Förutom att ta hand om varandra. Coolt. Promenerade hem ganska tidigt och låg i sängen till tio. Fick ändå bara sova två timmar i sträck som mest. Rackarunge. Sov på mig som suttit upp hela natten. Han kissade igenom blöjan oxå. Även det på mig. När han äntligen va tyst så hade grannens efterfest börjat tydligen... Höll på till åtta imorse. Jag veet hur kul det är, tro mig. Jag har förmodligen haft hundra gånger värre efterfester än dem, men det skiter jag i. Spela inte så hög musik och inte samma låt hela tiden, jädra mongo. Men värst av allt är att puckot har snik-Spotify, så det är reklamavbrott oxå. På högsta volym. Iddis. Måste nog skriva en lapp och döma ut dem. Skriver lappen på hundring så att de åtminstone kan skaffa rätt spotify. Nu har jag varit arg klart och i em ska vi till brorsan och hans lilla familj på grillchen. Mysigt! Jag hoppas på godsaker till efterrätt, har nämligen bestämt att om svägerskan bakat, DÅ frångår jag mitt löfte och äter the carbs asså. Moffar gör jag då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0