Schnyggo.

Jo men idag gick det undan. Natten spenderades på soffan med lilla C för att sambon skulle få sova en hel natt. Jag är ju så snäll så. Fika hos fina Fia som är jättegravid. Ändå är hon inte supertrött. Hon fikar och far omkring minsann. Tokigt. Fick smuggelgods i form av askungekräm och en present så fint inslagen sååå. Jag har inte ens öppnat den för att paketet är så fint. Sen har vi farit omkring lite när lillprinsen sov. Hem och storstädade vilket är jädrans skönt nu. Middag och bak av chokladkaka vilket alltid är poppis. Nu är sambon iväg på fixotrix och jag sitter med två fina barn i sängen som sover. Ska strax lägga mig själv. Prio ett är sömn nu. Jag måste orka vara bästa mamman vet ni ju. Fuskade även idag och åt potatismos. Gott! Magen blev som en ballong... Schnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0