Sporrad och passerad.

BVC idag igen och lilla C går upp precis som han ska. Kanske lite mycket, ha ha. Mamman står kvar dör hon va sist. För två veckor sen. Det va ju chysst. Men idag hittade jag nåt som jag fan aldrig ska ta av mig. Ett par trosor som har typ en gördel. Håller in all överflödig hud på magen... Och det är mycket hud. Så nu kan jag ha vanliga tröjor utan att se ut som om jag ska ha en till unge. Skönt. Sambon var hos läkaren idag efter flera månader med ont i fötterna. Ja, faktiskt, asont oxå. Han har tydligen nåt som heter hälsporre. On both feet... Ortoped och vila ordinerat. Stackars honom. Och mig. Nu måste jag ju ta hand om honom OXÅ. Typ. Livet är det som passerar en när man är upptagen med att planera det. Säger de som vet. Nu ska jag marinera kyckling, medan det där livet passerar. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Var hittade du dem? I need them!

2011-04-15 @ 12:17:08
URL: http://eggdonation.blogg.se/
Postat av: Jag

Lindex!:-)

2011-04-15 @ 13:24:20
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0