El dramatico

Man blir väldigt trött av att slappna av. Inte bra.
Nu får det dröja till nästa gång.

Jo, den där båten asså. Fyllt av drägg. Jamen, mycket värre än vanligt om man säger så.
Och storm på det. Ha ha.
H blev sjuk. Väldigt sjuk.
Vi stod i hamn typ tre timmar och det var väl tur i oturen att hon blev sjuk då för då fanns det möjlighet att komma av båten.
Jag kom till hytten efter middagen och då låg hon där och skakade. Stackars.
Sjukvårdspersonal, hemliga gångar genom fartyget och avgång på läskig brygga.

Nu är jag hemma igen och det är så skönt. Har längtat någe sjukt såklart.

Nu är julen snart här och det är ju lika kul som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Brursäns sej

Skönt att ha dig hemma igen tycker jag. Från och med nu och fram tills efter alla juldagar kommer jag inte läsa din blogg. Jag älskar nämligen julen. Hejrå!

2011-12-11 @ 22:24:45
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja, varför skulle du inte tycka om julen...

2011-12-12 @ 02:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0