Update.

Jo för man får och ska slöa rejält.
Själv toknjuter jag av att johan är hemma och att vi är två om läggning, matning och blöjbyte.
Sjukt avslappnat.

Molly har sin storasyster här. hon toknjuter oxå kan man säga. De är så fina. Idag pysslade dem.
Bad mig köpa valnötter för att det behövdes.
Tydligen gjorde dem nyckelpigor av dem. Så påhittigt. I like.

Jag längtar till nyår.
Middag och samkväm med fem av mina absolut närmaste; Fröken M och hennes Manneken Pis (google it, det är en kissafrånbalkonghistoria), Bruschan och nya fina svägerskan.
Micke pra.

Kolla på Misterioso ikväll, och speciellt på Malin Arvidsson, henne kommer ni att få se mer av.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vadå nya fina? Jag är gammal som gatan. 100 år enligt Mojjan.

Har han någon annan den där karln som bor i mitt hus?

2011-12-30 @ 11:10:09
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0