Däppt i däsan.

Mvc nyss. Jag e skiträdd nu för förlossning och förhoppningsvis blir det snitt lite tidigare än 13 mars. Jag e liksom skiträdd. Det är precis som att jag vet att nåt ska gå fel. Inte vet, men det känns som det. Nu gjorde jag som min kära sambo sa och verkligen berättade hur det känns. Ingen ide att riskera att det åter igen blir 48 timmar och sen akutsnitt. Dumt å va duktig i det läget. Han följde med och skulle stötta men det behövdes inte. Han kallade mig cry baby efteråt, men iaf. Nu vill jag äta igen. Hade tydligen gått ner ett kilo se sist. Men det finns att ta av freunde. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vet inte vad jag ska kommentera men jag vill skriva något för det är så förfärligt tråkigt att inte få respons. Schysst kille som kallar dig cry baby btw.

2011-02-03 @ 11:28:26
Postat av: Svägerskan

Du ska inte känna någon press. Dumt som fan att riskera ditt välmående. Följ din känsla annars går det bara åt pipan. Välj själv och så skiter du i resten, det är inte värt det. PUSS!

2011-02-03 @ 12:33:17
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0