Mohahaha.

Hej på er. Vi va i kista för att pappan och lillskrutt skulle på bio. Synd att biljetterna skulle hämtas i torsdags och nu var slut. Jag måste hålla i allt om det ska funka ( nu blir han skitsur om han läser). Det fick bli McD och sen semla. Bion tar dem ikväll. Hon hade verkligen sett fram emot den filmen. Trassel heter den visst. The Rapunzelstory. Jag tror att jag har bihåleinflammation. Tryck i hela fejset och värsta huvudvärken. Mindre kul men bättre å ta allt skit nu så kanske man slipper det sen. Har extremt lite energi just nu och det e ju värdo såklart. Nu ska jag försöka sova en liten stund. Kul morsa och sambo man är. Inte ens snygg längre. Ha ha.

Kommentarer
Postat av: Fia

jag tycker förstås att du är jättesnygg!

2011-02-05 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0