Release me

De här städhormonerna är jobbiga asså. Jag vill liksom städa och rensa allt. Typ. Idag har vi monterat ikeaprylar och slängt hur mycket som helst. Känns kanon. Lite har lagts på Tradera oxå. Sambon tycker att det är onödigt men vafan, många bäckar små liksom. Jag gör ju allt från telefonen och kan alltså maila och hålla kolla utan större ansträngning. Det är ju värt några kronor om dan. Idag fick vi låna en stor låda kläder från sambons kusin. Nu behöver vi knappt köpa nåt alls. Miiicket bra. Igår var vi på Ikea och Biltema... Inteee kul. Men behövligt. När vi kom till Biltema var jag på fullaste allvar helt slut. Jag satte mig och väntade samtidigt som jag åt varmkorv. En fin syn. Jag gillar inte ens varmkorv. Men det va oxå behövligt. Jag har ju länge haft väldigt svårt att sova, är lättväckt som fan. För att inte säga sjukt lättväckt. Allt sen lillskrutt föddes. Därför har jag sovit ensam och lillskrutt med sin pappa. Konstigt kanske men ett fungerande system. Nu tänkte jag dock ändra på det. Igår flyttade jag in till min sk andra hälft igen. Vi köpte Sänghimmel för att försöka få henne att sova i egen säng. Tror ni det funkade? Nä. Jag vaknade flera ggr och sov som ett Q. Men jag ska vänja mig. Kan inte hålla på så här. Jag vill lära mig sova sådär djupt som andra gör. Som inte vaknar när en bil åker förbi utanför eller när sambon går upp och går på toa. Tro mig, sjuuuuukt lättväckt. Om lillskrutt kommer in på natten så har jag vaknat redan när hon satt fötterna i golvet i sitt rum. Skulle vilja kunna sova som min kära vän. Hon sover tungt. Så tungt så att hon kan gå i sömnen och ut på en parkering utan kläder. Helt galet!! Inga namn nämnda. Men askul ju. Lite. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kanske det är du som behöver en prinsesshimmel för att kunna sova i din säng?

2011-02-13 @ 19:32:42
Postat av: Therese

Ställ omgående in en extra säng till M så får alla sova...Hoppas jag..Hoppas även att allt löser sig med sovandet innan lillen kommer!

Kramar kramar

2011-02-13 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0