Timmyyyy, heeeej Timmyyy.

Jahopp.

Haft en hostande liten skrutta rakt i fejset hela natten. Stackarn. Henne alltså. Hon hostar så fort hon rör sig typ. Hon får följa med mig på äventyr idag. Ska till KS för lite koll och sånt.

Nu sitter vi framför teven och tar det piano. Man får det.
Hade iofs hellre varit min syrra idag. Snart på ett plan mot ett härligt chartermål... Apa! Hon kunde väl varit hemma här och tagit hand om lillskrutt och sambon(han hade inte sagt emot) istället.

I juni flyttar vi. Inte till nåt större men nåt bättre. I det området vi vill placera oss inför framtiden. Nytt och fint. Ny förskola där jag vill ha båda skruttarna sen. Blir bra.

Gravid är inte kul längre. Jag e så less så att jag bara vill gråta och ge upp om ni fattar. Ja, det gör man ju inte men för att ni ska fatta... Har mått illa och inte kunnat äta som jag velat, sen i juli(och ja, hela semestern oxå). Har haft ont i hela jävla underredet sen i oktober, Inte kunnat röra mig ordentligt och känt mig höggravid. Jaaaaaaaaaaaaaa, jag vet att man ska vara tacksam, men hey! Min graviditet och min blogg.
Ni hajar ju hur tacksam jag är men jag får ändå klaga.

Första barnet e ju hur soft som helst. Man kan lägga sig och sova nääär man vill och får sova hela natten utan att bli väckt. Inga måsten alls. Dessutom hade jag knappt ont nånstans då.

Nu ska jag platta mitt hår. Ja, jag kanske har börjat med det eftersom jag ser lite ut som ett lejon just nu. Stooort och burrigt hår är inte min grej. Om jag inte e full. Men det har jag inte varit sen den 19 juni.

Bjuder på en bild där jag e sådär vackert gravid ni vet.



Fy fan. Kan man platta kroppen oxå?








Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu är jag utvilad som bara den! bara å säga till om ni behöver ompyssling :) Kram o grattis till att du blivit faster!! Hälsa Marcus så gott.

2011-02-26 @ 23:40:13
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0