Bullen

Solen skiner och jag blir så glad då.

Idag fick jag hela förmiddagen med sambon.. Vi städade (han) och gjorde storkok.
Jo, det är faktiskt sant.
Nu jobbar han och jag och lillskrutt har fikat. Mysigt.
Hon e så stor tjej nu. Stolt att hon ska bli storasyster och berättar det för alla... -Mamma har min lillebror i magen! Han ska heta Charlie.
Tur att hon berättar det för annars kanske nån missar att jag är gravid och det vore ju tokigt.

Igår fick jag träffa några kollegor och äta gott och catcha up på skvallret på jobbet.
Alltid lika trevligt.
Det här åt jag

Asså det va så gott.

Vi va på "Krogen Lite till" som ligger här i Märsta. Faktiskt det enda stället som jag gillar att äta på in these hoods. Bra mat och mysig stämning. Prova!

I måndags var vi på tillväxt-UL för å kolla hur stor miniskrutt är.
Han är inte alls nån jättebebis. Han ligger till och med lite under normalkurvan. Så det så.
Magen däremot, ligger jävligt mkt över normalkurvan. Men i det fallet väljer jag att ignorera det så gott det går.
45 dar kvar idag. Inte för att jag räknar.

Vi har köpt vagn oxå. Jag e såå nöjd att vi hittade en sån som jag ville ha. Grön, svart och dessutom kan man klicka i bilbarnsstolen oxå. Smidigt som fan.

Jag va fräck som attans när vi köpte den. Men det va bra för då sparade vi 500 bagare. Det är mkt i dessa tider mina vänner.
Nää, inte för er förstås, men för mig. Tänk inte bara på er själva hela tiden.

Annars händer det inte så mkt alls. Jag äter och äter och sover. Typ. Sen äter jag lite oxå.
Ganska sur e jag tydligen.

Nu fick jag ont i arslet av att sitta här så nu slutar jag. Puss.

JOmenvisst.

Den här bilden tog jag på mig själv för att jag tycker att min hy e alldeles förträfflig just nu. Grymma gravidhormoner och bra att äta mkt fett.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du e galen! Alltid rolig läsning! :)

2011-01-28 @ 12:48:07
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0