Ett år sen




Ja, det va tider det.
Nu känns det som att jag aldrig mer kommer att va på pikalurven.

Idag va jag hos barnmorskan igen. Tillväxtultraljud inbokat. Stort barn igen. Skönt.
Eller, va vet jag. Jag har ju inte fött "normalt" förut. Jag e ju inte normal heller.
Nu har ungen, efter att ha legat med huvudet neråt hela tiden, vänt sig oxå. Det ska han ju inte göra liksom.

On top of things så är jag nu på +18 pannor. Det enda jag tänker på är vad jag ska äta härnäst.
Frågade bm om det verkligen va normalt, hon sa att om man är relativt liten sen innan så kan det vara så att kroppen behöver allt den kan ta åt sig för att bygga upp sig inför förlossningen.
Jag bad henne upprepa det.
"Liten sen innan"
Så fint sagt.
Petit liksom. Snygg.
Snygg sa hon dock inget om alls.

Jalla hej då hej då.




Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du är förbannat jävla skitsnygg. Snyggfastern liksom ;) Trevlig helg på dig fining! I sommar ska vi dricka vin tills vi kräks!

2011-01-14 @ 10:58:01
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha! du e rolig du:)

2011-01-14 @ 13:19:03
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0