Puss.

Idag va det husdjursmässan, den va sådär. Värsta vädret oxå! Fy fasen va det snöar och blåser. Jag e nöjd att jag fått komma ut lite och dessutom gått på mässan, det ni. Nu är det popcorn och tända ljud på Steninge backe. Mysigt. Vi satt precis och pratade om hur mkt vi längtar till sensommaren och vår charterresa... Två veckor all inclusive. Jag tror att det blir kanon. Går allt som det ska så har vi ju en liten sexmånaders då oxå. Bara vara i solen och njuta av att ha aktiviteter till barnen och allting klart liksom. Jag tror ni fattar. Inatt fick min fina Anna och hennes M en liten lillebror till Lilly! Eller liten va han inte alls det, men ute är han nu iaf. Min fina, modiga och starka Anna. Hon hade precis fått morfin när hon ringde så allt va kanonbra. Jag får förmodligen planerat snitt på utsatt datum vilket känns skönt. Läskigt oxå. Pratade med en läkare som satte mig på plats genom att peka på sin namnskylt (docent/överläkare) och säga -Jag vet vad jag pratar om och om jag säger att du inte kunde ha gjort nånting annorlunda med din förlossning, så är det så. Okej. Jag kanske visst kan föda barn. Jag kanske till och med hade så jäkla ont som jag minns. Kanske tål rätt mkt smärta ändå. Okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0