Jo.

Jag och sambon ska bli faddrar till mitt brorsbarn. Fatta va stort asså. Jag blev så glad att jag grinade. Crazy. Förutom det har vi haft en härlig helg på landet hos fröken M, man och barn. Härligt som fasen. God mat och findricka. Åkte hem igår med längtan tillbaka. Inatt har Charlie kört intervall. Sova en halvtimme, vakna, sova en timme, vakna, sova en halvtimme. Jag blir tokig snart. Tokigare. Men vi rider ut den här stormen oxå, så är det. För en stund sen fikade vi under tak för regnet med tända ljus. Det är ju så mysigt asså. Ska nog försöka lägga de här två minimänniskorna och ta ett glas rött där ute. Så jäkla trist att inte ha sambon hemma. Blir ledsen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0