Baka baka liten jäkla kaka.

Ja men jag har bakat och det gick ju som förväntat. Halvbra. Ville ju bjucka på hembakat för en jävla gångs skull och alla skulle säga -Åå, varför har du inte bakat förut, det här var ju asgott! Nu vet de svaret på det när de ser kakorna. Hallongrottor fast med en liten bit choklad i mitten, hur gott låter inte det då? Jo men inte 200 grader Anna. Då blir det ashård choklad och inte alls sådär lite smält och gott.. Såklart. Jag ska aldrig mer göra nåt på eget bevåg, ska alltid följa recepten. Förlåt recept-Allah. Eller vem du nu är. Mockarutor blev det oxå och de är än så länge så goda som jag minns dem. Men imorrn är de väl torra, jävliga och allmänt ouppfostrade. Jag blir inte glad av att baka, jag blir förbannad. Nu dreglar Charlie på mitt bröst så jag ska lägga ner honom och sen göra en tårta. En hederlig jäkla jordgubbstårta. Grädde, vaniljkräm och jordgubbssylt. Det kan väl fan inte bli fel ändå? Jag behöver vin.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men alltså det där med choklad lät ju på pappret asgott ju.Trist att det blev...obra i praktiken.Men jag ääälskar ju att baka och blir glad (och ok ibalnd förbannad).Ring mig nästa gång.haha nu har du ju kanske inte mitt telefunnummer men ring ändå:-)

Jag bakar gärna åt dig så kan du ta åt dig äran...om det blir bra dvs :-)

2011-06-17 @ 21:40:00
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Ta åt mig äran vore ju toppen! Chyrre!

:-)

2011-06-19 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0