Egentligen lyx.

Å nej. Vaknade och var arg nyss. No particular reason, känner mig bara kass idag. Har varit dåligt med sömn och sen flytten, vilket gör sig påmint förstås. Igår for jag som en idiot överallt. Lämna på förskolan vilket faktiskt gick bra... Lättnad! Mötte upp städerskan och guidade henne till lägenheten. Då gick vi förbi dagis igen och jag väntade mig kaos om lillskruttan skulle va ute, men hon bara vinkade och såg så glad ut. Lättnad igen. Hem och lurra med fröken M och plocka upp några kartonger, sen hämta lillskruttan igen och sen hängde vi i en lekpark tills städningen var klar. Det var typ hundra grader varmt oxå. Jag var kladdig. På kvällen ville jag inget hellre än att få sova. Båda barnen var dock aspigga och när lilla C väl somnat så var kl iaf elva. Sambon hade då inte kommit hem än. Tittade in i rummet där han sover, nu när lilla C väckte mig kl fem, och då var han hemma iaf. Ja, vi sover i olika rum. Lillskruttan sover ju ändå aaaalltid hos mig och sambon tar ju oftast lilla C, så den placeringen är nästan ett måste om mamman i familjen ska få sova någonting någon gång. Ikväll har vi barnvakt. Till båda. Över natten...! Vi hade högtravande planer på att åka in till stan och hej och hå, men nä, jag ska sova. Vi blir hemma och kollar en film eller bara är. Känns lite tufft att lilla C ska sova borta utan mamma eller pappa, men barnvakten litar jag fullt ut på. Bästa L som jag känt sen jag var fyra år. Sjuksköterska och alltid cool. Nu ska jag blunda lite. Puss.

Kommentarer
Postat av: Lindipindi

Helt rätt tänk! Sov och njut!

2011-06-01 @ 08:17:16
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Jag

Puss!

2011-06-01 @ 08:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0