Night of the living baby.

Halv två. Ingen sömn sen halv två. Tur att jag somnade redan tio. Behöver verkligen sova. Kalaset igår va jättebra. Barnen gillade det nog. Leka och äta kolhydrater är ju liksom deras grej. Grymt stort ställe i infra city. AC var det oxå. Vi föräldrar fick sitta och fika och det är ju alltid skönt. Dock var det med typ hundra decibel i öronen, men hey. Idag ska vi ut på landet och fira sambons kusin som fyllde år dagen innan mig. Sambon var på tjejmiddag igår så han är lite trött tror jag. Förståligt. Han e ju inte tjugo längre. Hans kompis tjej hade tjejmiddag och då skulle de två tydligen vara med. Tjejerna är typ födda samma år som jag fyllde 10. Då är de ändå inte purunga liksom. Ha ha. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0