Nivea typ. Niveatyp. Typ som Nivea.

Nattat Molly just nu. Hon är aspigg. Skönt. Idag fick jag träffa en annan kompis från förr. Så avslappnat ju. Man bara är. Riktiga vänner behöver man inte träffa varje dag, riktiga vänner är man som vanligt med oavsett hur lång tid det går mellan träffarna. Aj lajk itt. De har en fin hund och Molly är väldigt rädd för hundar. Eller ja, hon e rädd för de flesta djur, som sin mamma. Men efter ett tag blev det lite bättre faktiskt. Hon våga vara så nära som en meter ifrån. Ett framsteg. Pappan kom med raggarbilen och hämtade oss sen åt vi köpeköttbullar och makaroner, eller jag åt keso med köttbullar. Fy va det va ogott asså. Jag vill nu för tiden bara ha kött, bacon eller choklad. Rödvin oxå. Hela tiden helst. Nu sover hon. Fan va fin hon är. Just det! Idag var det en tjej som lutade sitt feta arsle på min vagn på bussen så att Charlie stod i 90 graders vinkel! Fatta om jag inte hunnit fram, då hade han ramlat ur! Assååååå, jag va då arg att jag bara skakade. Hon vände sig inte ens om och när jag tog tag i hennes axel och bad henne att försöka att inte luta sin röv på andras vagnar! Hon sa snabbt som fasen att hon inte rört min vagn. Jävla kärring. Jag gick av strax efter och det var nog bra. Jag blir livsfarlig på bussar ju. Nu tar jag mig ett glas rött och hallonchoklad tror jag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0