Astrid i mitt hjärta.

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag och lillskruttan har haft mammadotterdag på junibacken. Såå mysigt. Gick upp tidigt, åt grötfrulle och sen mot tåget. Hon älskar att åka buss och tåg. Grädde på moset att vi även åkte spårvagn idag då. The Junehill va bra. Sagotåg med Astrids underbara stämma, Pippiteater och en massa lek. Sen fick hon välja nåt i shopen oxå. En härlig dag med sol och glada grejer. Det behövde både hon och jag. Den största bedriften är nog ändå att jag lyckades lämna lilla C med pappa, utan att vara orolig, stressad och ha dåligt samvete. Sjukt stort asså. Han är ändå baraaa två veckor gammal. Pappan klarar det där galant, det tvivlar jag aldrig på. Men jag själv har aldrig kunnat släppa den berömda kontrollen. Hade dock bestämt redan i vecka 8 att den här lilla guldklimpen inte skulle stressa upp mig utan jag bara ska njuta av ytterligare en frisk och underbar unge. Det gör jag verkligen oxå. Fy fan va fina ungar jag har. Nu puttrar en gryta på spisen (Fröken M, utan dig, helt sjukt) och solen värmer upp allt där ute. Life is really good. Really. Nu när jag precis ska avsluta så börjar Bröderna Lejonhjärta på teve. Herre min tid vilken dag. puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Va härligt!

Såg "gängbilden" på fb. Ha ha, som jag skratta o blev varm i bröstet.

Barnen har du lyckats bra med :) Så fina.

2011-03-20 @ 12:39:20
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0