Hjärnmossa.

Idag var jag och hälsade på kollegorna på jobbet. Å va jag saknar dem. Fick massor med fina presenter till lilla C, mig själv och lillskrutt. Bortskämd typ. Body shop-prylar, som alltid uppskattas, fina kläder till lilla C och Mollys present får hon öppna själv när hon kommer från dagis. Fick ordentligt med energi av det besöket idag. Lovely. Nu ligger jag i soffan och försöker vila när lillprinsen sover, som han gjort i stort sett gjort hela dan. Skön unge. Inatt tänker jag nog ta soffan och vår lilla sköna unge så att sambon kan få en hel natts sömn oxå. Han kan ju faktiskt inte vila på dan. Han jobbar ju. Nu kommer jag inte på mer att skriva för hjärnan e mossig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0