Mammas gosegubbe liksom.

Jag ligger på soffan, det får man. Stirrar frenetiskt på den blåa himlen som säger att det är vårväder, men sen när man går ut så hångarvar den med sin iskalla storm. Jag och lillskrutt hade såbubblor med oss imorse och det blev ju en hel del bubblor. Inatt va lilla C bråkig så jag har varit zombiesnygg hela dan. Tur att jag måste lämna på dagis, annars hade jag inte gått ut alls. Tur oxå att jag inte har körkort, för då hade jag inte rört mig alls. Nu börjar jag känna igen min kropp lite mer. Lite. Jag kan se delar jag inte sett på ett tag och även nudda golvet med raka ben. Raka, inte rakade. Absolut inte. Jag försöker sluta med socker. Shit va svårt det är asså. No candy in the weeks och helst inget vitt socker. Helst. Klippte mig i tisdags oxå. Riktigt nöjd faktiskt. Sånna pra. Nu blire mellis innan han vaknar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0