Mumrik.

Lämnat på kindergarden och sen till bvc för att väga lilla C. Han är fortfarande lite gul och då behöver man hålla koll på att han går upp i vikt som han ska. Det gör han. 478 g på 6 dar. Miicket pra killen.
Promenerat i solen idag. Fy fan va det är skönt asså. Själen törstar ju efter värme och sol. Eller D-vitamin.

Igår va vi hemma alla tre, lillskruttan ville inte gå till dagis. Vi va lite trötta allihop. Var på söndagsmys på Eka och det blev som vanligt för sent för lillkorven. Men det är ju så attans trevligt. Fick grillat i solen och irish coffee... Hur nice är det rå liksom?
Nu har lilla C gudföräldrar oxå. Bästa.
Båda våra guldklimpar har gudpäron från landet. Vi behöver lite balans.

Nu sitter jag med en kaffe och har faktiskt satt på datorn idag. Va länge sen.
Skulle ju kolla hur det stod till med skatteåterbäringen. Det stod bra till.

Vill ladda in bilder men det  är så meckigt asså. Kan nån hjälpa mig med hur man gör från Iphone och till bloggen för jag hajar nada. Pls.

Jag är ett pucko. Har börjat snusa igen.
Jaaamen liksom, jag tänkte att jag skulle få göra nåt för min egen skull när jag nu inte kunde amma iaf. Nåt njutningsfullt. Å det e re kan jag säga. Fi fan. Jihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0