Tjing för å va Summer!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Esters namnsdag! Natten va lång och vaken som dry brukar nuförtiden. Har precis varit ute på en långpromenad i solen. Jäääälar asså. Det e nära nu. Självklart har det lilla barnet sovit hela dan. Såklart. Åt lurre med sambon på ett av haken i byn. De kallar sig själva italiensk lyxrestaurang. Aaanäää, inte helt sant va. Men en lunchrestaurang iaf. Åt sallad med räkor och asgoda bönor. Kidney som va marinerade i nåt riktigt trevligt. Synd att jag inte frågade i vad. Ikväll blir det ärtsoppa å boomcakes oxå. Bra mage. Bror, brorsbarn och svägerskan ska oxå äta här. I like. Nu kollar jag på OC. Ryan kan ju va den lamaste kille jag sett. Shit, jag blir förbannad. På en serie på teve. Moget. Hej då rå.

Kommentarer
Postat av: Fia

På kvällen är det lite mer italienskt faktiskt, jag rekommenderar den vegetariska pastarätten, den är DIVINE!

2011-03-31 @ 16:10:10
Postat av: Svägerskan

Man får det som hemma-mamma. Jag gör det också jämt! Senast idag.. vinjetten till hem till gården. ASSÅ!!!

2011-03-31 @ 20:55:05
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0