Vackraste barnen i stan...

Attans. Jag e trött asså. Sitter med lillprinsessan väldigt nära och tittar på cirkus imago. Hon är väääldigt känslig min lilla älskling... Gråter lätt och blir ofta arg. Inte konstigt alls, helt uppenbart. Men ändå, It's breaking my heart. Kan inte tänka på det utan att börja gråta. Klart det är omvälvande för henne. Så det är fokus nr ett just nu. Idag hade vi finbesök av den bästa trebarnsmamman jag vet. Sambons kusin H. En sån där som bara klarar allt liksom. Bakar bullar och förbereder middag samtidigt som hon aktiverar tre barn. Ömäjsing. Dessutom trevlig och klok oxå. Vilken apa, komma här å sätta ribban. Ikväll blir det ett kort fredagsmys. Går och lägger mig med lillprinsessan om en stund. Imorgon ska jag ut på min första promenad utan värktabletter och med vagn. Ps- jag mår skit fysiskt. Fläbbig i kroppen som inte känns som om den ens tillhör mig. Ammar, blöder och måste skrika Jesus när jag bajsar. Men hey, inget som inte lite microlax kan lösa. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Carina S

Du är bäst Anna!

2011-03-12 @ 18:05:24
Postat av: Therese

Som våran tös då.Men jag tycker om känslomänniskor :-)(Jag är själv en:-)



Ta hand om dig!

Kram

2011-03-12 @ 19:59:43
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0