Varför? Därför!

Fredag! Den här veckan gick fort ju. Idag ville hon vara hemma. Då blir jag glad. Imorgon tänkte jag ha en mammadotterdag och åka till junibacken, vad tror vi om det? Vi har aldrig varit där nämligen. Kan behövas. Pappan får va hemma, han kan ju det eftersom vi ger flarra. Har fortfarande jäkligt svårt att ta att jag inte kunnat amma nåt av mina barn, eller rättare sagt inte kunnat mätta dem. Vad är det för fel på mig liksom? Men jag får se fördelarna ist. Pappan får vara med mer och vi kan dela på oss. Det behövs när de är två. Jag ska inte grotta ner mig, jag lovar, men eftersom det här var mitt sista barn så undrar jag såklart. Ja, hur som helst så har jag ju två friska och vackra skitungar. Ammade eller inte. Nu ska vi äta frukost. I sängen. För att vi kan. Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mycket bra med frulle i sängen, mer sånt

Kram

2011-03-18 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0